Budki telefoniczne w biurach.

ORGANIZACJA

Opublikowano przez:

Budki telefoniczne kojarzą się nam zazwyczaj z ulicami, a tym czasem coraz częściej można je spotkać w biurach. Ich widok  początkowo budzi zdziwienie jednak coraz więcej osób przekonuje się o ich zaletach. Zapewniają pracownikom prywatność i komfort rozmowy oraz gwarantują ciszę pozostałym współpracownikom, co jest coraz bardzo pożądane zwłaszcza w tzw. „cichych biurach”

Wyznaczenie strefy odpowiednio komfortowej do rozmów telefonicznych to dziś niemalże  konieczność dla prawdziwie nowoczesnych firm. Budki w firmach mają cechy użytkowe, ale i designerskie. Przyjmują  najróżniejsze kształty, począwszy od prostych budek telefonicznych z zamontowanym blatem roboczym i siedziskiem, po iście kosmiczne kapsuły, bryły  służące pracownikom , a jednocześnie tworzące wystrój firmy.

Bez względu na kształt,  budki wykonane są z materiałów dźwiękochłonnych, które zapewniają rozmówcy komfort w prowadzeniu rozmów prywatnych lub służbowych. Czy sprawdzą się w polskich biurach? Zobaczymy, na razie wzbudzają ciekawość.